SØGES: Administrativ medarbejder med flair for kommunikation og SOME til Nationalpark Kongernes Nordsjælland

Publiceret 17-12-2021
Nyhed

Vil du være med til at gøre Danmarks yngste nationalpark til en national stolthed og er du stærk til administration, kommunikation og projektledelse, så har du chancen nu.

Esrum Møllegård i vinterklæder

Opgaver og organisering

I Nationalparkfond Kongernes Nordsjælland bevarer, styrker og formidler vi områdets natur, kulturhistorie og landskaber samt sikrer, at alle kan opleve herlighederne. Vi søger en administrativ medarbejder (32 timer) i 2 år, der trives med varierede opgaver lige fra bestyrelsesbetjening til arbejde med kommunikation, SOME og GDPR.

Arbejdsopgaverne er ligeligt fordelt på tre områder:

  1. Administration – skrive og udsende referater, løse dag-til-dag problemer for kolleger, indrykke annoncer, hjælpe med IT-problemer.
  2. Kommunikation – web, korrektur, nyhedsbreve, presse, grafisk design light, korrekturlæsning, bidrage til fondsansøgninger.
  3. Projektledelse – app og designmanual.

Du bliver en del af et sekretariat som består af sekretariatschef, økonomimedarbejder, studentermedhjælp samt 2 projektledere, der står for vores kerneopgaver: at gennemføre projekter inden for natur, kulturhistorie, friluftsliv, formidling og lokal udvikling. Vi er et lille sekretariat, hvor vi hjælper hinanden.

Sekretariatets medarbejdere refererer til sekretariatschefen. Der må påregnes møder uden for almindelig arbejdstid.

Dine primære opgaver er:

  • Sekretariatsfunktion, herunder betjene bestyrelsen (mødeindkaldelse, lokale, forplejning, udsendelse af referater), journalisering mm.
  • Web (Umbraco) og SOME
  • Pressemeddelelser og nyhedsbreve (Mailchimp)
  • Projektleder på udvikling af app (Combine) og POI-tekster.
  • Projektleder på udvikling af designmanual.
  • GDPR- og webtilgængelighedsansvarlig, IT-kontaktperson, 360-kontaktperson (elektronisk journalisering), vedligeholde mediearkiv.

Faglige kvalifikationer

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse, der afspejler din interesse for administration og kommunikation
  • Selvstændigt kan vedligeholde web, SOME, nyhedsbreve mm
  • Har erfaring med administrative opgaver nødvendige for sekretariatets drift
  • Kan dokumentere erfaring med at producere indhold til hjemmesider og nyhedsbreve, der fanger målgruppen.
  • Kendskab til områdets natur, landskab og kulturhistorie er en fordel.
  • Erfaring med projektledelse og udvikling af app er en fordel.

Kompetenceprofil

Det forventes at du:

  • Har minimum 3 års erhvervserfaring.
  • Er stærk i både skrift og tale.
  • Er god til at strukturere og tilrettelægge arbejdet og afslutte opgaver til fastsatte deadlines.
  • Har en positiv og humoristisk indstilling.
  • Trives med både rutineprægede opgaver, opgaver der kræver fordybelse samt ad hoc opgaver
  • Har interesse for sagsbehandling og administrative opgaver
  • Har kørekort til personbil og kan stille egen bil til rådighed i arbejdstiden.

Vi tilbyder:

  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver
  • En uformel og ligefrem omgangstone
  • Idyllisk beliggende kontor i en fredet bygning med lavtflyvende landsvaler uden for døren

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og en række Akademiker-organisationer for akademikere i staten (Akademiker-overenskomsten) eller i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Tjenestested er nationalparkfondens sekretariat, som ligger på Esrum Møllegård, Klostergade 12, 3220 Græsted.

Stillingen er på 32 timer/uge og tidsbegrænset til 2 år.

Flere oplysninger?
Spørgsmål til stillingen rettes til sekretariatschef Marianne Lund Ujvári, tlf. nr. 2561 3543.

Sådan søger du stillingen
Du søger stillingen online ved at trykke på ”Søg stillingen” nederst i opslaget.

Dine oplysninger vedlagt ansøgning og CV skal vi have senest søndag d. 9. januar 2022.

Første runde samtaler holdes fredag d. 14. januar og anden runde mandag d. 17. januar 2022. Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2022 eller tidligere.

SØG STILLINGEN