Presse

Vi lægger stor vægt på, at der er åbenhed omkring vores arbejde, og vi forsøger efter bedste evne at servicere journalister og andre, der har spørgsmål til nationalparken. Her på siden finder du oversigt over nationalparkens pressekontakter og diverse pressematerialer.

Pressekontakt

Har du spørgsmål eller forespørgsel om interview eller pressefotos kan du kontakte sekretariatets kommunikationsmedarbejder Linnea Molbech Sabri på:

E-mail: limos@danmarksnationalparker.dk

Pressemeddelelser

Find pressemeddelelser og nyheder om nationalparken i vores nyhedskatalog. Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du kunne tænke dig, at der lander de seneste nyheder fra nationalparken i din mailindbakke ca. én gang i måneden.

Ønsker du at modtage fremtidige pressemeddelelser, så skriv til os på knsj@danmarksnationalparker.dk og bliv skrevet på vores presseliste.